zondag 13 juni 2010

Update:

3. Arabisch NGT2 nog een keer doen en NGT3 succesvol afronden

4. Chinees schrijven Met een geweer/pistool leren schieten

6. Graffiti iets spuiten op de muren bij Amersfoort Weten waar alle landen liggen, inclusief nationale vlag en wat feitjes

11. Leren hoe je websites maakt Weten hoe ik vuur moet maken en dit daadwerkelijk doen in een bos of bij kamperen.

18. Hongkong Op vakantie gaan buiten Europa voor minstens 3 dagen

26. Met Henk Naar Oktoberfest in Duitsland gaan en 1 bier doen

27. 2 dagen in de week alleen pc gebruiken voor werk Gebruik computer maximaal 2 uur per dag

43. 1 thuis werk dag aanhouden Een baan vinden (en hebben)

47. Vietnam foto-poster laten maken Keuken + rommelhok naar tuin schoonmaken en (her)organiseren

61. Vrijwilliger worden bij dierenopvang Spullen verkopen (vanuit ‘cleaning rooms’); op een rommelmarkt; weggeven; verkopen via marktplaats; kringloop of weggooien. In die volgorde. Binnen een maand.

62. Beloning / straf bedenken als ik een doel wel / niet doe: => fotoshoot en ik denk dat ik bedoelde: als ik all m’n 101 doelen haal / niet haal.

67. Weer naar Wasteland of zoiets gaan50 questions that will free your mind” beantwoorden en Q&A van sh1ft

69. Bio-eet-avond van San & buren uitnodigen. Als publiek bij een tv programma

86. Naar Bloemendaal + e met Josine (of was het: ‘het bankje’ ) Lijst maken van boeken die ik in de boekenkast heb en niet heb gelezen. Deze lijst lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten