maandag 13 april 2009

Week 1 van m'n 101 is allang begonnen. Volgens m'n count-down nog 994 dagen.. pfoei!

Intussen is er al wat aan m'n lijst verandert. 73. Met Metin afspreken Heb ik afgelopen vrijdag gedaan. Superleuk en gewoon fijn om hem weer eens te zien en spreken. Omdat dat zo snel ging heb ik 102. toegevoegd: 102. Met m'n mama naar het kerkhof (in haar routine).

Na het lezen en de Engelse vertaling van m'n lijst ga ik waarschijnlijk 2 veranderen. 67. Wasteland en 86. Bloomingdale. Ik ben er niet zo zeker van of ik dat echt wel wil of dat het onderdeel is van m'n 'ik moet stoer of apart zijn'-syndroom. Wellicht kan ik wat beters bedenken.. meer persoonlijk.. of gewoon leuker..

Leuker nieuws is wel dat alles in gang is gezet. Vrienden reageren met dat ze bepaalde dingen van m'n lijst wel met me willen doen;
  • Annelies die met me wil eten,
  • Brenda die een leuk eet-tentje weet in Enschede,
  • ex-Zwolle crew mensen die ook naar Madurodam willen,
  • Alinda die daar in de buurt woont (= handig en wil mee)
  • + dat ze ook wel wil wandelen (bijv. Nijmeegse.. maar na een korte brainstorm ;) beter nog het Pieterpad in stukken.
  • En de ex-Zwolle crew wil wel een weekend op een bootje dobberen. Ik had eigenlijk gedacht dat ze maar een dagje wilden (dat was een vaag plan) en nu bleek dat ze 2 dagen bedoelden! hahaha prima!.. de ene dag van 14. komt later wel.. of niet. Dat is okee.
  • Lotte die wel weer op vakantie wil.

Leuk inzicht: het is mijn lijst. Ik mag het veranderen, nr. 102, 103, 115 invoeren als ik dat wil!.. Dat klopt volgens 'het systeem' niet waarschijnlijk en dat doet er niet toe. Het is mijn lijst.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten