maandag 20 april 2009

Maandag avond.

Vandaag zijn paps, mams en een oom (Aart) langs gekomen.

De tuin is dus gedaan! 38. Check! .. en dan nu onderhouden.. ook onderdeel van .38 :D

Dan de andere vorderingen:

Vakantie: 25. Afrika .. heb ik ingeruild voor Alaska. Daar wil ik veeeeel liever naar toe.

Persoonlijk/Huishoudelijk: 46. Vaatwasser laten installeren; hij staat er! Doet et nog niet. Gedoe met onderdelen :S M'n papa en oom komen daar, hopelijk snel, voor terug.

Allerlei: 66. Boodschappen in Gronau doen: Done!

67. Wasteland oid weer bezoeken.. still not sure. Moet nog steeds bedenken wat ik daarvoor in de plaats wil

74. Met Renate afspreken: Check! Afgelopen weekend zijn we naar Gronau geweest en zondag is ze bij me komen eten.

99. Uitstapje met Renate, evt + 'co' doen: Zie hierboven, ik zeg: done!

80. Tijdschakelaars aansluiten: Done

82. Boek(en) lezen van Floortje Dessing: 1 gekocht, de ander ga ik huren via de bieb

86. Bloomingdale + e met Josine doen: ingeruild voor: het bankje

94. Lid worden van de bieb: via internet geregeld, wacht braaf e-mail af...

*ben vandaag, 21-4, toch maar ff langsgegaan en ben nu echt lid. + meteen boek van Floortje Dessing gehuurd :D *

Oh ja, en ik heb rondgescharreld voor het leren van een muziekintrument.. viool en sax zijn afgevallen. Het blijkt een behoorlijke dure hobby.. Ja! Dat is toch iets waar ik rekening mee moet houden. Hallo! Heb je de rest van m'n lijst gezien!

In Enschede blijkt een dame te zijn die particulier les geeft in accordeon spelen. Redelijk goedkoop ook nog.. Een idee.. Een ander idee is lessen volgen bij m'n nichtje, eh nicht, in gitaar spelen. Best slim bedacht vond ik. En redelijkerwijs goedkoop..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten